Habertürk sayfalarına taşıdı, Show'un eski sahibinin cevabı ağır oldu!

İşadamı Erol Aksoy, hakkında çıkan haberler üzerine bir açıklama yaptı.

Habertürk sayfalarına taşıdı, Show'un eski sahibinin cevabı ağır oldu!

Show TV'nin eski sahibi ve işadamı Erol Aksoy, Habertürk gazetesinde kendisi hakkında çıkan haberleri yargıya taşıyor. 



2 gündür Aksoy'u sayfalarına taşıyan Habertürk'te son olarak bugün, "Hapsi onansın zaman aşmasın" başlıklı bir haber yayınlandı.



Gazetenin 1. sayfasında yer alan haberde Erol Aksoy'un 2 Temmuz'daki temyiz duruşması öncesinde Yargıtay Başsavcılığı'ndan, Yargıtay 7. Ceza Dairesi'ne tebliğname geldiği ve 'Hapis cezası onansın, zamanaşımına dikkat" denildiği iddia edildi.



Erol Aksoy, gazetede çıkan haberler üzerine şu açıklamayı yaptı:



Turgay Ciner’in sahibi olduğu Habertürk Gazetesinin dün, bugün ve hatta açıklandığı üzere yarın aleyhimde manşetten girerek tam sayfa yaptığı, henüz neticelenmemiş bir dava hakkındaki yayınları açıkça Mahkeme’ye baskı yapmak ve adil yargılamaya mani olmaktır, suçtur. 



Turgay Ciner Show TV’yi TMSF’den ihalesiz bir şekilde ve kapalı kapılar ardında satın aldığı için bir iptal davası açmış bulunuyorum. Her ne kadar Bölge Mahkemesi ilk Derece Mahkemesinin verdiği yürütmenin durdurulması kararını geri çevirmişse de, dava esastan devam etmektedir. 



Turgay Ciner eline geçirmiş olduğu medya gücüyle istediği kadar devam edegelen gerek idari, gerekse de ceza davaları sürecinde baskı yapmaya devam etse de haklı davalarımdan vazgeçmeyeceğimi, beni hiçbir şekilde endişelendiremeyeceğini bilmelidir. Kendisi de bu kadar korkmasın, adalet yerini ergeç bulacaktır.



Kamuoyu bu yayınların neden ve niçin yapıldığını fevkalade doğru bir şekilde algılamaktadır. 



Tabii ki ayrıca adaletin işleyişine kendi ticari menfaatleri için müdahale eden bu kişiye Türk Mahkemeleri nezdinde cevap vereceğimi de arz ederim.


Sıradaki Haber İçin Sürükleyin