Bin yılın satışı manşetlerde! Doğan Medya Grubu'nun satış haberini hangi gazete nasıl gördü?

Gazeteler, dün gündeme bomba gibi düşen satışı, bugünkü ilk sayfalarından böyle duyurdu...

Google Haberlere Abone ol
Bin yılın satışı manşetlerde! Doğan Medya Grubu'nun satış haberini hangi gazete nasıl gördü?

Aydın Doğan'ın sahibi olduğu Doğan Medya Grubu, Erdoğan Demirören'in sahipliğindeki Demirören Medya Grubu'na satıldı. Dün Türkiye'de olduğu kadar dünyada da şok etkisi yaratan bu gelişmenin ardından bu sabah KAP'a açıklama veren Doğan Holding, iki medya şirketi arasında satış ve devir konusunda görüşmelere başlandığını belirtti.



Bu önemli gelişmeyle birlikte Doğan Grubu çatısı altında bulunan Yaysat, Posta, Fanatik, DHA, Doğan TV, Kanal D, CNN Türk, Hürriyet ve D Smart artık Demirören Medya Grubu'na bağlanacak.



Peki gündeme bomba gibi düşen bu gelişmeyi gazeteler bugünkü sayfalarında nasıl gördü?



Satışa konu olan iki medya grubunun gazeteleri hariç, diğer gazetelerin neredeyse tamamı dev satışa birinci sayfalarında yer verdi. Ancak Sabah gazetesinin bu önemli gelişmeyi bugünkü ilk sayfasında görmemesi dikkat çekti.



İşte, bugünkü gazetelerin ilk sayfaları:



"Bin yılın satışı manşetlerde!" Galerisine Göz At



 



 


Sıradaki Haber İçin Sürükleyin