İlhami Atmaca’nın "G-string’in amacı, kadına her an cinselliği
düşündürmektir" görüşüne, iki kadın yazar nesaket çağrısı ve bir
soruyla yanıt verdiler: Nereden biliyorsunuz?
Gerçek Hayat Dergisi Yazarı Dergisi yazarı Halime Kökçe
Dini bütün bir erkek bu nazik bilgiye ulaşamaz
"Tesettürlülerin de g-string giymeleri çok nazik bilgidir..."
Renkli Dergisi yazarı Nigar Tuğsuz
Örnek seçerken biraz nezaket ve düşünce lütfen
"Mahremiyete dil uzatmak sizi ünlü, okurunuzu adam yapmaz."
Renkli Dergisi yazarı İlhami Atmaca
G-string giyen her ortamda seks düşünür
"Bu model, haz noktalarına baskı uygulayarak uyarır..."
İSLAMİ kesime yönelik medya organlarında, "Tesettürlü kadın
g-string giyer mi?" tartışması sürüyor. Renkli Dergisi yazarı
İlhami Atmaca, derginin 11. sayısında "Laislamizm ya da Ahlaksız
Dindarlık" başlıklı yazısında, uzun uzun g-string giymenin
sağlayacağı cinsel motivasyondan söz edip, lafı tesettürlü
kadınlara getirince şimşekleri üzerine çekti. G-stringi, "Bir
ahlaksızlaştırma aracı olarak" gösteren Atmaca’nın, "G-string
giymiş tesettürlü genç kızlar, artık dini bütün Müslüman genç
kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydir" sözleri, derginin
kadın okurlarıyla, islami kadın yazarların tepkisine yol açtı.
İÇ ÇAMAŞIRI DÜKKANLARINDA ARAŞTIRMA MI YAPTINIZ?
Gerçek Hayat Dergisi Yazı İşleri Müdürü ve yazarı Halime Kökçe,
okuduklarına inanamadığını söylerken, meslektaşına köşesinden sert
çıktı. Kökçe, şu ifadeleri kullandı: "Tesettürlü kadınların da
g-string giydikleri bilgisi çok ’nazik’ bir bilgidir ve böyle bir
bilgiye "dini bütün bir Müslüman erkeğin" ulaşması pek mümkün
değildir." Gökçe, edep sınırlarını aştığını ileri sürdüğü
Atmaca’ya, yazısında şu soruları yöneltti: "Bu bilgiye nereden
ulaştınız? Nasıl? İç çamaşırı satan dükkanlarda alış veriş yapan
kadınların profilleri hakkında bir araştırma mı yürüttünüz?"
TESETTÜRLÜ KADINLAR HER MESELEYE KONU EDİLMEMELİ
İlhami Atmaca’yla bir tepki de, aynı dergide yazan Nigar Tuğsuz’dan
geldi. Tuğsuz, saçlarını örten kadınların her meseleye konu
edilmesine tepki göstererek, şunları yazdı: "Mahremiyete dil
uzatmak ne sizi meşhur yapar ne de hitap ettiğiniz topluluğu adam
eder. Örnekleri seçerken biraz düşünce, nezaket ve titizlik
lütfen." Atmaca ise, "Reklamcıların modern iletişim araçlarıyla
Laislamizmi (Ahlaksız Dindarlık), Müslümanların dünyasına sızma
noktasına getirdiğine dikkat çekmek istediğini" dile getiren
Atmaca, yazısında verdiği örnekle ilgili kendisini eleştirenleri,
"İşaret edilen yere değil, işaret parmağına bakmakla" suçladı.
HATIRI SAYILIR MİKTARDA TESETTÜRLÜ TERCİH EDİYOR
İlhami Atmaca, yazısında özetle şu ifadelere yer verdi: "Bu modelin
özelliği, kadının haz noktalarına baskı uygulayarak sürekli
uyarılmasını sağlaması. G-String, onu kullanan kadına gün boyu her
ortamda seksi düşündürmekte ve sekse hazır tutmaktadır. ’Eee ne var
bunda’ dediğinizde, g-string tercih edenler arasında tesettürlü
genç kızlar ve kadınların da hatırı sayılır miktarda olduğunu
söylersem sanırım durum bir hayli nazikleşir. G-string giymiş
tesettürlü genç kızlar sıradan bir tesettürlü olarak görünmelerine
rağmen, aslında cinsel dürtüleri sürekli uyarılan kadınlıklarıyla
hakikatte dini bütün Müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan
başka bir şeydirler. G-string giymiş Katolik, Budist ve Müslüman
kadının sosyal realitesi ve hissediş biçimleri ve ihtiyaçları
aynileşecektir. Ne kadar farklı görünürlerse görünsünler aynı
duyguların ahlaksızca esiri olacaklardır."
ÇARŞAFLISI DA ALIYOR
Fatih’in en ünlü iç kadın giyim mağazası ADA İç Giyim Çeyiz’in
satış sorumlusu Emine Özkan, tesettürlü, hatta çarşaflı kadınların
bile kendilerinden g-string satın aldıklarını söylerken, "Açığı,
kapalısı, çarşaflısı da giyiyor. Yatak odası herkesin özeli. Bu bir
iç giyim, açık ya da kapalı buna kimse karışamaz. İsteyen
istediğini giyer" dedi.
Haber: Hürriyet
HÜRRİYET